Onsdag 8/4

Hej!,<3                          sjuk :(
Fafii
hära! :)
Som Cassie sa dehära är våran lilla blogg. :)
Satt nu ärre min tur att skriva ett litet inlägg om min dag ^^

Just nu så är jag sjuk ;/
Det är inte kul alls.
Jag har fått jätte ont i min hals.
Jag hostar typ hela tiden 24/7.
 Jag har hostmedicin just nu men de hjälper inte.
Det är lite weird :P

Jaa som sakt, ikväll såblirre väl bara film.
Ska väl se bring it on.
Det är absolut en av mina favoriter.


Men nu har jag väl inget mera att säga.
Pusspårääähh!,<3 ;*


Kommentarer
Postat av: Cassie

Du är för sööt :]

2009-04-08 @ 16:08:45
Postat av: Anonym

såklart man snor pusspå däh.

2009-04-08 @ 16:23:21
Postat av: Bloggaren ^^

Haha, jag vet men jag har inte hostat såhära mycket på åratal :O



Cassie du kan vara söt :] <3 :*

2009-04-08 @ 16:28:17
URL: http://fafii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0